Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Klantenservice
Klachten
Klachten
INLEIDING
Roofvogels en uilen hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de
kwaliteit van onze dienstverlening. Wij proberen er voor te zorgen dat er geen
misverstanden of fouten ontstaan tijdens onze demonstraties.
Mocht er om wat voor reden dan ook een klacht zijn nemen wij dit zeer serieus en zoeken
samen naar een passende oplossing. Dit kan op de volgende manieren:
TELEFONISCH OPLOSSEN VAN EEN KLACHT
U kunt telefonisch contact met ons opnemen om direct persoonlijk naar een oplossing te
zoeken. Wegens onze onregelmatige werktijden zijn wij niet altijd even gemakkelijk
telefonisch bereikbaar.
FORMELE SCHRIFTELIJKE KLACHTENPROCEDURE
Uiteraard kunt u ook via de mail contact met ons opnemen en uw klacht uitgebreid
beschrijven. Wij zullen dit dan ook grondig nalezen en kunt u binnen 4 werkdagen een
reactie van ons terug verwachten. Wanneer u uw telefoonnummer achterlaat kunnen wij
indien nodig ook telefonisch contact met u opnemen wanneer wij dit nodig achten.
ASPECTEN KLACHTENREGELING
Alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig
en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.
In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij de branche
organisatie de SVRH: www.svrh.nl en/of andere professionele onafhankelijke instanties.
Met het indienen van uw formele klacht wordt U daarom toestemming gevraagd om
(kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen.