Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Klantenservice
Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Terugsturen van producten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Na het doorgeven van uw annulering heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Let op: u stuurt eerst het formulier naar ons. Vervolgens krijgt u instructies voor het retour zenden.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt dit aan ons melden. Wij zullen u vervolgens het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug betalen.
Annuleren van e-Tickets
- LET OP: er zijn minimaal 7 inschrijvingen nodig om de workshop door te laten gaan. Mocht dit niet lukken bestaat de kans dat de workshop komt te vervallen en u in overleg verplaatst wordt naar een andere datum. U krijgt hier dan tijdig bericht van.
- Na inschrijving kunt u geen geld terug gestort krijgen van lopende of daarna gestarte acties of kortingen
- Mocht u om bepaalde redenen toch verhinderd zijn deze dag is het mogelijk om u te verplaatsen naar een andere dag die op onze website www.roofvogelsenuilen.nl vermeld staan. Of in overleg.Het is niet mogelijk om uw geld terug te vorderen. Wanneer u op geen enkele andere datum kunt is het enkel mogelijk om 50% van het betaalde bedrag terug gestort te krijgen. Deze regeling geld enkel als u zich minimaal 7 dagen van te voren afmeld.
- Mocht de datum niet doorgaan i.v.m. coronamaatregelen zorgen we voor een passende oplossing zoals nieuwe datum(s) of tegoedbon. Ook hierin is geld terugvorderen niet mogelijk.